“Sebaik baik sahabat disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik baik jiran disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya” (H.R al-Hakim)

'Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati..'

Tuesday, October 26, 2010

Blacklist

pg td aku dpt sms dari no yg tak dikenali.... SELAMAT PAGI....... aku just ignore.... xkenal... watper layan kan...
then 2 jam lepas tu dpt lak MMS dari no yg sama.... bila aku bukak.. kurang asammmmmmm tul... dia hantar video xxx lak ... dah xder kejer ke apa org gila nie....  so aku pun apa lagi... terus call hotlink... mintak drg block no ni 60142120643 dari masuk inbox aku lagi... aku pun dial ler 1300 820 120...... then ada srg mamat yg angkat.. dari suara mcm mat bangla pun ada..... 


punyer ler terbelit lidah dia nak guide aku camner nk blacklist .. dulu senang jerk.. aku just bg no drg trus jerk buat... skang nie system drg user yg kena wat sendiri thru sms request....  last our conversation.. dia tanya aku bape aku nak bagi rate kat dia.. 1 teruk....5 cemerlang.... so dgn laju nyer aku jawab 2...... hehehehhe... past tu dia terus senyap... then dia tanya.. ha?... 2 tu kurang memuaskan.. kenapa cik letak saya 2?... pas tu ngan laju nyer aku jawab... xkan i nak bg u 5... arahan u u bagi kat i kurang jelas dan confius... arahan untuk type, u suruh i dial.. huuu.. tu arr suruh lagi aku rate.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...