“Sebaik baik sahabat disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik baik jiran disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya” (H.R al-Hakim)

'Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati..'

Monday, December 13, 2010

Christmas

LOL!.. tajuk aku kali nie mengalah org yg sambut christmas lak... huhuuhu. jgn salah sangka lak... aku cuma sambut raya puasa & raya haji jerk.... actually citer nyer gini.... smlm aku kena paksa hantar adek lelaki ku ke politekniknya coz dia akan ke terengganu course seminggu kat sana.... bila we all siap2 nak bertolak... ada 3 lagi penumpang lak nak follow.... so aku pun angkut gak ler.....

on the way balik dari politeknik tu, 2 org anak buah ku dah buat muka... xkan nak balik umah terus kot... jom arr bawak adek & akak jalan2 anyahhh... merengek2 drg kat aku.... so aku pun tak sampai hati, terus masuk ke mid valley.... sampai jerk di  mid valley, drg punyer ler xcited tgk mak bapak giant BEAR yg besar giler.... 






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...