“Sebaik baik sahabat disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik baik jiran disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya” (H.R al-Hakim)

'Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati..'

Wednesday, June 2, 2010

Mak aiiiiiii...

dah 3 hari EPO ku habis..... tepon klinik panel kat opis nie memanjang ler xder stock....... so mlm td aku suruh adek gie beli kat klinik area umah....  kata adek ku staock tinggal sepapan jerk.... xper.. sementara... aku suruh dia rembat jerk dulu... bila dia past jerk kat tgn ku.... makkkkk aiiiiii.. terkejut akak.... besar nyerr EPO tuh.. slalu aku layan yg comel2 jerk.... aku bab2 nak telan ubat nie liat sket.. lebih2 lagi pil2 yg big saiz nie... fobia.... pernah dulu aku dok telan tersekat lak kat tekak.. adushhhhh.. menggelur ler aku dibuat nyer.... sib baik ler tak mati katak aku..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...