“Sebaik baik sahabat disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik baik jiran disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya” (H.R al-Hakim)

'Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati..'

Monday, July 5, 2010

Lawas Kencang...

aku nie ada mmg ada problem ngan sistem pembuangan aku.... byk ubat gak ler aku lyn ubat2... tp xbrapa menjadi.  tp last month bila aku jalan2 kt dlm farmasi kt shopping complex nie.. aku ternampak ler kotak hijau.. aku belex2 rupa nyer detoxlim... belek punyer belek.. baca punyer baca.. aku pun rempat ler sekotak.... klau tak silap aku model utk produk ni si nita.. 


lepas aku lyn tea nie.. mmg superb ler... krg just lyn jerk tea nie Serve After Your Meal. aku just layan mlm jerk... tp aku xlyn hari2... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...