“Sebaik baik sahabat disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap temannya dan sebaik baik jiran disisi Allah ialah orang yang terbaik terhadap jirannya” (H.R al-Hakim)

'Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati..'

Thursday, July 29, 2010

Saman Oh Saman....



pg td aku terlupa nak byr parking... ntah aper yg aku bikin pun xtau sampai leh terlupa...
biasa kul 9:00am aku dh turun bwh gi byr parking... kul 11:55 br teringat... (jgn ler kena saman...) turun2 jerk kt bawah tgk kebanyakkan kete2 kat situ dh dpt surat cinta. aku siap pegi kt kete2 tuh.. sah mmg surat cinta merah from dbkl... tp alhamdulillah... keta aku tak kena.... aku pun cepat2 ler bayar parking. tp klau ikut aku xpyh dh bayar utk hari nie.. coz staff dbkl tu dh round area tuh... tp sebab suka nyer pasal... aku bayar gak.. hehehhe... syukran2.... mcm mana ler leh terlupa nieh.....

tp nie lagi best... tips2 berguna klau saper2 nak elak saman.... heheheh





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...